[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی
فرم ثبت‌ نام
فرم ارسال مقاله
اطلاعیه‌ها
برای نویسندگان و داوران
موضوع مقالات قابل چاپ
انواع مقالات قابل چاپ
ویژگی‌های فایل مقاله
ویژگی‌های باطن مقالات
ویژگی‌های ظاهر مقالات
صفحه‌کلید استاندارد فارسی
فرایند داوری و چاپ مقالات
فرم تعارض منافع
راهنما
راهنمای ثبت نام
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوری مقالات
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شماره‌های مجله
آخرین شماره
مقالات آماده انتشار
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
اطلاعات نشریه
اهداف و زمینه‌ها
هیات تحریریه
اطلاعات نشریه
پیشینه نشریه
اصول اخلاقی نشریه
اسامی داوران
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
::
شبکه‌های اجتماعی


..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات از پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آمار نشریه
تعداد دوره های نشریه: 17
تعداد شماره ها: 62
تعداد مشاهده ی مقالات: 1150522

مقالات دریافت شده: 2109
مقالات پذیرفته شده: 383
مقالات رد شده: 1597
مقالات منتشر شده: 378

نرخ پذیرش: 18.16
نرخ رد: 75.72

میانگین دریافت تا پذیرش: 253 روز
میانگین پذیرش تا انتشار: 72 روز
____
..
نشریات مرتبط

پژوهش‌های مالیه اسلامی

AWT IMAGE

(دوفصلنامه)

..
:: سال 2، شماره 6 - ( زمستان 1389 ) ::
سال 2 شماره 6 صفحات 168-133 برگشت به فهرست نسخه ها
تحلیل شکاف بین خواسته‌های مشتریان با وضعیت موجود در بانکداری الکترونیک، مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین (بر اساس مدل سروکوآل و کانو)
پروانه مهدی‌نیا*
دانشگاه پیام‌نور تهران
چکیده:   (4100 مشاهده)

 در این تحقیق برآنیم تا با تحلیلی آسیب شناسانه، عواملی را که بر عدم ارتقای کیفیت خدمات بانکی در ایران موثر بوده اند و سبب شکاف بین انتظارات مشتریان با وضعیت موجود شده اند، شناسایی کرده و برای رفع این عوامل، راه حل هایی پیشنهاد کنیم. داده ها در این پژوهش به روش میدانی جمع آوری شده است، بدین صورت که پرسشنامه سروکوآل که در آن 22 شاخص بانکداری الکترونیک مطرح و بین 158 نفر توزیع شده است، شامل 5 بخش می باشد که هر بخش در پی پاسخگویی به یکی از مراحل محاسبه درجه اهمیت است. از طریق پاسخ های به دست آمده بر اساس مراحل اول و دوم شکاف خدمات مورد انتظار و موجود محاسبه شده، در مرحله بعد به محاسبه نمره رضایت مشتریان و شناسایی نیازمندی های مشتری با توجه به طبقه بندی کانو پرداخته است و سطح اهمیت هر یک از شاخص های رضایتمندی مشتریان را محاسبه می کنیم. در نهایت از بین این شاخص ها 9 شاخص بااهمیت تر انتخاب شده است. برای دستیابی اثربخش به رضایت مشتری، باید فهمید که چه میزان تلاش برای هر مشخصه مشتری جهت دستیابی به رضایت مطلوب وی نیاز است.

طبقه‌بندی R1, G63, J28, G2 : JEL

تاریخ دریافت مقاله: ۱۳۸۹/۱۲/۱۴                    تاریخ پذیرش مقاله: ۱۳۹۰/۴/۱۳ 

واژه‌های کلیدی: خدمات بانکی، رضایت مندی مشتری، بانکداری الکترونیک، مدل کانو
متن کامل [PDF 318 kb]   (3025 دریافت)    
نوع مطالعه: مطالعه تجربی |
دریافت: 1393/5/4 | پذیرش: 1393/5/4 | انتشار: 1393/5/4
ارسال پیام به نویسنده مسئول


XML   English Abstract   Print



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
سال 2، شماره 6 - ( زمستان 1389 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه پژوهش‌های پولی-بانکی Journal of Monetary & Banking Research
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 40 queries by YEKTAWEB 4710