در این پژوهش با استفاده از مدل یکپارچه پذیرش و کاربرد تکنولوژی، عوامل و فاکتورهایی که سبب پذیرش و کاربرد هرچه بهتر و موفقتر از کیف پول الکترونیک میشود شناسایی شدهاند. مطالعه از نظر روش تحقیق، توصیفی–پیمایشی و جامعه مورد نظر آن، میانگین کل مشتریان مراجعهکننده به کلیه شعب بانک مورد مطالعه و همچنین کاربرانی است که از خدماتی همچون بلیت الکترونیکی یا سایر روشهای مبتنی بر کارت برای وسایل نقلیه عمومی استفاده میکنند. مطابق روش نمونهگیری خوشهای، پرسشنامه بین ۳۸۵ نفر توزیع و جمعآوری شد. پس از انجام تحلیلهای صورت گرفته از بین متغیرهای پژوهش، عامل نگرش به پذیرش کیف پول الکترونیک بیشترین اثر مثبت را بر قصد استفاده دارد و بعد از آن شرایط تسهیل بیشترین تأثیر را دارد. در رتبهی سوم و چهارم عوامل انتظار تلاش و انتظار عملکرد، قرار دارند. متغیر اضطراب اثر منفی و تقریباً متوسط را از سوی افراد دارد.