1. مرادی، م، حری، م و نوری، ا. (1402). مطالعات کمی در مدیریت صنعت بانکداری به منظور افزایش رضایتمندی و سودآوری مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملت). مطالعات کمّی در مدیریت، 14(53)، 52-84. 2. تقوی فرد، م. (1396). دستهبندی مشتریان حقوقی و پیشبینی توانایی سوددهی آنان با استفاده از ارزش طول عمر مشتری و رویکرد زنجیرهٔ مارکوف (مورد مطالعه: مشتریان یک بانک خصوصی). مطالعات مدیریت صنعتی، 45. 45-74. 3. مهرآرا، م.، و مهرانفر، م. (1392). عملکرد بانکی و عوامل کلان اقتصادی در مدیریت ریسک. مدلسازی اقتصادی، 7(1 (پیاپی 21))، 21-37 4. خواجوند، س.، تقوی فرد، م.، و نجفی، ا. (1391). بخشبندی مشتریان بانک صادرات ایران با استفاده از داده کاوی. مطالعات مدیریت بهبود و تحول،21(67)، 179-200 5. سهرابی، ب.، خانلری، ا.، و آجرلو، ن. (1390). الگویی برای تعیین ارزش چرخهٔ عمر مشتریان (CLV) در صنعت بانکداری. پژوهش های مدیریت در ایران، 15(1 (پیاپی 70))، 223-239 6. Li, T., Kou, G., Peng, Y., & Philip, S. Y. (2021). An integrated cluster detection, optimization, and interpretation approach for financial data. IEEE transactions on cybernetics, 52(12), 13848-13861. [ DOI:10.1109/TCYB.2021.3109066] [ PMID] 7. Dawood, E. A. E., Elfakhrany, E., & Maghraby, F. A. (2019). Improve profiling bank customer's behavior using machine learning. Ieee Access, 7, 109320-109327. [ DOI:10.1109/ACCESS.2019.2934644] 8. Chen, T., & Guestrin, C. (2016, August). Xgboost: A scalable tree boosting system. In Proceedings of the 22nd acm sigkdd international conference on knowledge discovery and data mining (pp. 785-794). [ DOI:10.1145/2939672.2939785] 9. Scitovski, S., & Šarlija, N. (2014). Cluster analysis in retail segmentation for credit scoring. Croatian Operational Research Review, 235-245. [ DOI:10.17535/crorr.2014.0010] 10. Khobzi, H., Akhondzadeh-Noughabi, E., & Minaei-Bidgoli, B. (2014). A new application of RFM clustering for guild segmentation to mine the pattern of using banks'e-payment services. Journal of Global Marketing, 27(3), 178-190. [ DOI:10.1080/08911762.2013.878428] 11. Haenlein, M., Kaplan, A. M., & Beeser, A. J. (2007). A model to determine customer lifetime value in a retail banking context. European Management Journal, 25(3), 221-234. [ DOI:10.1016/j.emj.2007.01.004] 12. Heffernan, S. (2003). 14. The causes of bank failures. Handbook of International Banking, 366. [ DOI:10.4337/9781843765646.00023] 13. Hotelling, H. (1933). Analysis of a complex of statistical variables into principal components. Journal of educational psychology, 24(6), 417. [ DOI:10.1037/h0071325] 14. Pearson, K. (1901). LIII. On lines and planes of closest fit to systems of points in space. The London, Edinburgh, and Dublin philosophical magazine and journal of science, 2(11), 559-572. [ DOI:10.1080/14786440109462720]
|